2015. december 27., vasárnap

HETEDIK RÉSZ

#7

Miután Cast ezt tátogta elöntött a félelem és újabb kérdések áradata: Hogy kerültem ide? Miért van itt Castiel? Ez egy álom? Mikor ébredek fel? MIÉRT NEM TUDOK KIMENNI?

Még egyszer ránéztem Castielre ,aki miután látva az összezavarodott arcomat rám kacsintott. Elöntött a düh. Hát rám ne kacsingasson!
-Kezdjük is a játékot, ám előtte elmagyarázom a szabályokat. Mondok egy helyzetet, a fiúk választanak valamit. Például: Mit csinálnál ha Melanit megenné valakit? - az emberek fújoltak - Jól van, jól van, ez nagyon morbid példa volt. 
Kétségbe esetten merengtem a semmibe. Bejátszottak valami zenét, a játék pedig elkezdődött.
-Mit tennétek, ha meglátnátok ,hogy Melani a legjobb haverotokkal csókolózik?
A fiúk összefordultak, majd 2 perc beszélgetés után odamentek Johnhoz, és lediktálták neki.
-Nos, kedves Mel -mióta becézget itt ez engem? - válassz. Rajtad múlik ,hogy mi lesz a döntésed ,mert ez itt a...
-Smárolj, üsd meg vagy vidd haza -ordította be a közönség megint.
Utálom ezt a játékot.
-A választási lehetőségek a " Mit tennétek, ha meglátnátok ,hogy Melani a legjobb haverotokkal csókolózik?" 1. Felpofoznám a haverom  2. Leülnénk és megbeszélnénk 3. Azonnal nekiugranék a barátomnak
-A ketteset tuti nem Castiel mondta -gondolkodtam magamban - szerintem az a kék hajú förmedvény mindenkit felpofozna, és Castiel akárkinek nekiugrana ,ha rólam lenne szó....
-Nos -kezdtem - a hármasat választom.
Ben önelégült pofával indult meg felém. Francba! Most akkor vége? Ez a f*** megüt és vége mindennek? És velem mi lesz?
Az ajtó kinyílt, ő pedig belépett rajta. Észre sem vettem,hogy milyen szűk ez a hely. Közelsége pedig irritált. 
-Ezt azért ,mert még mindig idegesít a ruhád -mondta, majd a kezét lendítette , és egy (számomra) hatalmas pofont kevert le nekem .
Ha nem lennénk ilyen szűkös helyen vagy neki estem volna, vagy pedig lerogytam volna a földre, ám most csak a falnak tudom dőlni, miközben az arcomhoz kaptam.
-Ezt pedig azért, mert a ruhád alatt egy igen harcias jellem ,van - mosolyodott el majd megcsókolt. Hogy az a...
"Csókunk" közbe a közönség tombolt... a rosszabbik értelemben.
-Nos, Ben ,mivel megszegte a szabályokat ezért ki kell zárnunk a versenyből ,továbbá újra kell kezdenünk a versenyt.
Tapsot hallottam ,majd rá néztem Castielre , felmutattam a hüvelyk ujjamat ,hogy minden rendben.
Nos akkor megint kezdődhet egy újabb játék...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése