2015. november 13., péntek

HATODIK RÉSZ

#6

(Újra Melani szemszögében találhatjátok magatokat)

Felkeltem. Sötét volt. Felálltam,majd elkezdtem előre menni, de ebben valami megakadályozott.
-Felébredt! -hallottam egy hangot. A fejemen egy fülhallgató volt, egy mikrofonnal.
Hirtelen a föld mozogni kezdett, mint ha liftben lennék. Felnéztem és egyre közeledtem valami világos helyhez. Mikor felértem minden világos lett, tapsvihar hangját hallottam. Egy üveg "ketrecben" voltam. Több ezer ember vett körül, ráadásul valami színpadon álltam.*Egy műsorban vagyok* állapítottam meg magamban.
Majd egy öltönyös, kék hajú férfi lépett fel a színpadra. 
-Üdvözlök mindenkit, én Josh vagyok és ez itt a...
-Smárolj, üsd meg vagy vidd haza! -üvöltötte be a közönség.
A lélegzetem is elállt. Lenéztem magamra és elképedtem. Olyan ruha volt rajtam amire még csap rá sem mertem volna nézni...
-Mi ez a hely? -ordítottam,de meg sem hallották..Gondolom az üveg hangszigetelt. De akkor én miért hallom őket??
-Ma ismét három fiú jön hozzánk. A smárolj képviseletében Shin -mondta a műsorvezető, amit nagy taps követett és egyérdekes kinézetű, viszonylag helyes srác lépett a színpadra.
-Mi a helyzet Shin, mi szél hozott a smárolj osztályra? -érdeklődött Josh.
-Amikor megláttam ezt a lány, már is beleszerettem . Nem kérdés ,hogy lesmárolnám-e...
-És miért nem vinnéd haza?
-Mert nem tudom milyen belűről. Lehet ,hogy egy ugyanolyan rib@nc ,mint a többi. Mindenesetre ,nekem nagyon bejön -nézett rám mosolyogva.
Megpróbáltam a lehető legnyomorultabban ránézni. A tekintetembe beletettem minden érzésem és kérdéseim/közölni valóm: Mi ez a hely. Hé, haver még csak most ébredtem fel... Segíts! Miért nem hallotok? És mégis mi a fészkes fenét keresek itt??
A nézésemről rögtön leolvadt a vigyor a képéről és a tekintete hirtelen sajnálatot tükrözött.  
-Nos, következő versenyzőnk az "üsd meg" szerepében Dan. -újabb tapsvihar ,ám a fiú aki feljött ,nem csak engem ütne meg...
-Van valami hozzáfűzni valód Dan?
-Csak nagyon idegesít a lány lila haja ,meg a sarki kurv@s ruhája.
-Te mondod kék hajban meg ilyen cuccokban? Képzeld nem én választottam ezeket a kib&szott ruhákat!- keltem ki magamból,majd 2 másodperces késéssel hallottam a hangomat, mármint a műsorban.
Természetesen rögtön minden tekintet rám meredt. Remegtem. Ettől az egésztől, és a dühtől.
-Úgy látom annyira udvarias azért nem vagy, elkéne egy szappanos szájmosás- gúnyolódott Dan.
-Neked meg egy nagy pofon.
-És a harmadik versenyzőnk a "vidd haza" képviselője.... Castiel! -itt volt a legnagyobb taps. A lányok még sikítoztak is...Cas pedig fellépett.

 Rámnézett, és azt tátogta: Csak így tudom megoldani.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése