2015. szeptember 1., kedd

HARMADIK RÉSZ

#3
Egy kis emlék felfrissítés:
*
-Pakolj ma este visznek téged. Örökbe fogadtak! - sikított fel Becky boldogan.
*
-A fiam örülni fog az új lakó társának - mondta a mellettem ücsörgő asszony.
-Tud róla?
-Nem ,meglepetésnek szánjuk - tapsikolt.
*
-Hát te?  -kérdezte. Össze volt zavarodva ,ahogy én is.
-Itt lakom.
*
...Elvileg lakó társak vagyunk vagy mi.
-Waow -csak ennyit tudott kinyögni.
*
Szóval jöhet a folytatás:)


-Castiel!.................CASTIEEL! - rázogattam a vörit.
-Mi van már?
-Mutasd meg a szobám.
-A szobád?
-Igen.
-Van egy rossz hírem. Azt hiszem velem kell lenned és aludnod.
-Na persze. A szüleidnek van szobája?
-Igen ,de az mindig be van zárva és nincs nálam a kulcs.
-Akkor nincs mit tenni. Kipakolok a szobádban és itt alszok - böktem a kanapéra.
-Nekem 8.
Felmentem a vörike szobájába ,majd egy két kis fiókba belenyomorítottam a ruháimat. Leültem Cas gépe elé ,és elkezdtem kockulni.
-Úgy viselkedsz ,mint ha otthon lennél .
-Otthon is vagyok - vicsorogtam.
Pár percig farkas szemet néztünk. Vesztettem.
-Akkor megyek zuhanyozni.
-Felőlem.
Casi beült a gépe elé, én pedig fogtam egy törülközőt és elindultam a fürdőszoba felé. Bezártam az ajtót ,és magamra folyattam a langyos vizet. Miután kellően felfrissültem kijöttem a zuhanyzóból ,majd felöltöztem.
Odaballagtam a helyecskémre és beledőltem az ágyamba. Vagyis a kanapéra. Mindegy.
Eléggé fáradt voltam ezért elég gyorsan bealudtam. Úgy aludtam mint akit leütöttek. Mondjuk...lehet ,hogy Cas le is ütött. Ki tudja?
Reggel Castiel ágyában keltem. Ráugrottam:
-Mi a francot csináltál velem?
-Neked is jó reggelt. - motyogta kómásan - felhoztalak ide. Szerintem itt sokkal kényelmesebb.
-Idióta.
Leszálltam róla és egy enyhe szédelgés közepette kibotorkáltam a konyhába. Bekaptam valamit (nem félre érteni ;D ) és visszafeküdtem a kanapémra ,majd vissza aludtam.
Pár perc vagy óra múlva gitár szóra keltem.

 Felkeltem és Cas szobájába vettem az irányt. Hallgattam egy kicsit:
"The nights go on
Waiting for a light that never comes
I chase the sun
Waiting for a light that never comes
Ohhhh ohhh ohhhh
Ohhhh ohhh ohhhh
Ohhhh ohhh ohhhh
Waiting for a light that never comes "
( https://www.youtube.com/watch?v=ToHo29kD9Go )
Ismertem ezt a számot majd halkan elkezdtem énekelni:
"I told them that you don’t know me
I break through the clouds and the fire below me
You cannot catch me, cannot hold me
You cannot stop much less control me

When it rains it pours
When the flood gates open, erase the shores ..."
Egyre hangosabban és tisztábbal énekeltem. A zene elhallgatott (ám erre nem figyeltem) és a vörivel találtam szembe magam.
-Ezt nem kellett volna - motyogtam.
-Nincs rossz hangod.
-Köszi.
Pacsiztunk. Leültem a gépe mellé és kockultam.
-Elmentem - ordibálta Cas.
-K.
Egész lassan telt az idő. Este 9-kor már Castiel ágyában feküdve olvastam. Hirtelen becsapódott az ajtó. Ijedtemben eldobtam a könyvem és a hevesen dobogó szívemhez kaptam.
-Szia-mondta a vörös.
Lefeküdt az ágyra ,majd hirtelen mind két kezem lefogta és rám feküdt a fejünk között kb. 20 centi volt.
-Mi a fenét csinálsz?
Ezt elengedte a füle mellett.
-Aludj velem - mondta. Érezni lehetett az alkohol szagát ,de még a hangjából is lehetett hallani ,hogy részeg.
-Nem.
A hangom nyugodt volt és határozott.
-Aludj velem.
Egy kicsit hangosabban beszélt, majd egyre hangosabban.
-A-ludj ve-lem.
-Nem al-szok ve-led.
Annyira közel hajolt hozzám ,hogy már csak egy centi volt köztünk.
-Ha nem alszol velem komolyan megcsókollak!
Oké... nem szeretném egy részeg idiótától az első csókomat.
-Idióta segg fej... na jó de szállj le rólam.
Majdnem megcsókolt de sikerült kiszabadítanom magam és a "Kis Cas" szépen bealudt. Nem akartam vele aludni ezért a kanapém felé vettem az irányt ,majd elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése