2015. szeptember 1., kedd

NEGYEDIK RÉSZ


#4

Reggel szerencsére a kanapén ébredtem. Ránéztem az órára ami 13 órát mutatott. Szépen lassan kikecmeregtem az ágyamból (vagyis a kanapémból) és kisétáltam a vörös szobájába. Halkan benyitottam majd megláttam az alvó Cast.Egy hirtelen ötlettől vezérelve lerohantam a konyhába és a hűtőhöz vettem az irányt. Nagy szerencsémre találtam tejszín habot. Visszaosonkodtam a vöri szobájába. Készen álltam tejszín habozni a kezét. Felé nyúltam ,ám Cas hirtelen lerántott és lefogott. Fölöttem volt...rajtam.

-Mire készülsz ezzel? - mutatott a tejszín habos flakonra.

-Nem egyértelmű?

-Kíváncsi vagyok ,hogy hogy mutatna az arcodon.

-Én nem. - mondtam szúrós szemmel.
-Azért nézzük meg - mosolyodott el.
Odanyúlt a tejszín habhoz ,de én tökön rúgtam. Legurult rólam és az említett szervéhez kapott.
-Csak szívatni akartalak - nyögte ki végül.
-Ha akarsz még gyereket ,akkor nem szívatsz többet.
-Ugye tudod ,hogy ezt nem úszod meg?
Minden olyan gyorsan történt. Neki tolt a falnak (kicsit erősen) amitől én felszisszentem ,addig lefogta a két kezem és a két lábát az enyém közé tette ,hogy még véletlenül se történjen meg az előző eset. Így csapdába estem. Pofátlanul közel hajolt hozzám. Gondoltam ,hogy lefejelem ,de szerintem nekem jobban fájt volna ,mint nekem...Nem voltam zavarban ,inkább féltem. Sajnos ezt a vörös is látta. Lehajolt hozzám és megcsókolt.Annyira meglepődtem ,hogy a szemem nyitva maradt és még a számat is kinyitottam a döbbenettől ,így utat adva Cas nyelvének. Nem mondom ,hogy élveztem. Egy hatalmas ötletem támadt. Ráharaptam Castiel nyelvére. Természetesen a csókunknak vége lett, és én kiszabadultam.
-Te kötvetéjesz vaty - mondta a vörös akinek még mindig fájt a nyelve ezek szerint.
Felkaptam a telómat és kirohantam a házból. A vöri persze futott utánam, sokkal gyorsabb voltam. Egy fallal találtam szemben magam. Kb. akkora volt ,mint én... na jó sokkal nagyobb. Felugrottam ,majd egy *érdekes* szaltóval átjutottam rajta. Castiel nem. Az utam Lysander felé vezetett. Lihegve csöngettem ,és Lys ajtót nyitott.
-Engedj be - kérleltem lihegve.
-Ugye nem a zsaruk elől futsz?
A lihegésem elállt.
-Mi? Dehogy!
-Ez esetben gyere be.
Több se kellett. Rohantam a konyhához ,majd megnyitottam a csapot és csillapítottam szomjamat.
-Na, mesélj... Mi történt?
Mindent elmondtam neki az elejétől a végéig.
-... és most k*rvára nincs kedvem ,meg energiám vissza menni szóval arra gondoltam ,hogy aludhatnék itt???... mivel itt nincs kanapé ,ezért alszok én a földön is ha nagyon muszáj ,sőt még ha nagyon akarod zuhanyoznom sem kell ,sőt akár kaját sem kell adnod. Holnap suli szóval majd kések pár órat és... -hadartam. Majd Lysander váratlanul megcsókolt. Levegőt is elfelejtettem venni a döbbenettől...



-Végre csendbe maradtál -kapott a fejéhez, majd elkezdte az masszírozni - itt aludhatsz, kapsz kaját, lezuhanyozhatsz , és aludhatsz velem.
-Kösziiii - ugrottam ,rá és majdnem megfojtottam.
Így hát elkezdődött az estém. Először elmentem lezuhahyozni. Lystől kaptam egy pólót ,ami majdnem a térdemig ért ,majd elmentünk vacsorázni. Előtte ő is lezuhanyzott és egy szál bokszerben(!!!) mászkált. Tíz körül már az ágyban próbáltam aludni.
Egészen kevés sikerrel... Hirtelen valaki megölelt hátulról.
-Lys? - suttogtam ,de választ nem kaptam.

[Bocsi a rövid részért  *~*Judit]

3 megjegyzés: